VOG aanvragen in gemeente Utrecht

VOG aanvragen in gemeente Utrecht

Als u ingeschreven staat in de gemeente Utrecht dan kunt u bij de gemeente uw VOG aanvragen. Ook kunt u eenvoudig online de VOG aanvragen.

Online VOG aanvragen voor gemeente Utrecht

Als u in de gemeente Utrecht ingeschreven staat, kunt u ook online de VOG aanvragen. U kunt direct uw VOG aanvragen zonder papieren formulier van de werkgever en zonder afspraak. In de meeste gevallen duurt het aanvragen niet langer dan 1 minuut. U vult de gegevens in en vervolgens selecteert u op welk profiel u moet worden gescreend. Indien dit onbekend is, kunnen wij u daarbij helpen. Hierna betaalt u bij het afronden €7,50. Binnen 1 werkdag ontvangt u mail van Dienst Justis. In de mail van Dienst Justis staat een unieke code. Deze is 30 dagen geldig. Bevestig uw VOG-aanvraag met de unieke code en uw DigiD. Vervolgens vraagt Dienst Justis u om een betaling met iDEAL te voldoen van €33,85. Na de betaling start Dienst Justis de screening. Na goedkeuring heeft u doorgaans de VOG binnen 2 weken thuis voor in totaal €41,35.

Start VOG aanvraag Utrecht

Via de gemeente

Voor het indienen van de VOG-aanvraag via de gemeente neemt u een uitgeprint aanvraagformulier mee. Het formulier laat u van te voren invullen door de werkgever of opdrachtgever. Wij adviseren u om, voordat u naar de gemeente gaat, eerst een afspraak te maken. Dit kan via de website, telefonisch of via mail van de gemeente Utrecht. Denk aan het meenemen van een geldig legitimatiebewijs en een pinpas of contant geld voor de kosten. Via gemeente zult u €41,35 moeten voldoen. Na de betaling zorgt een medewerker ervoor dat uw VOG-aanvraag bij Dienst Justis komt, waarna zij de screening starten. Doorgaans kunt u de VOG binnen 4 weken thuis verwachten.

Terug naar FAQ

Binnen 1 minuut uw VOG aanvraag geregeld

Direct online uw VOG aanvragen zonder
afspraak of de gemeente?

Met meer dan 15 jaar ervaring in dienstverlening regelt VOGdesk.nl uw aanvraag veilig en snel.