VOG aanvragen in gemeente Eindhoven

VOG aanvragen in gemeente Eindhoven

Als u ingeschreven staat in de gemeente Eindhoven dan kunt u bij de gemeente uw VOG aanvragen. Dit kan tevens ook online.

Online VOG aanvragen voor gemeente Eindhoven

Als u in de gemeente Eindhoven ingeschreven staat, kunt u ook online de VOG aanvragen. U kunt direct uw VOG aanvragen zonder formulier van de werkgever en zonder afspraak. In de meeste gevallen duurt het aanvragen niet langer dan 1 minuut. U vult de persoonsgegevens en de gegevens van de organisatie in. Vervolgens selecteert u op welk profiel u moet worden gescreend. Indien dit onbekend is, kunnen wij u daar helpen. Hierna betaalt u bij het afronden €6,75. Binnen 1 werkdag ontvangt u mail van Dienst Justis. In de mail staat een unieke code. Deze is 30 dagen geldig. Bevestig uw VOG-aanvraag met de unieke code en uw DigiD. Vervolgens vraagt Dienst Justis u om een betaling met iDEAL te voldoen van €33,85. Na de betaling start Dienst Justis de screening. Na goedkeuring heeft u doorgaans de VOG binnen 2 weken thuis voor in totaal €40,60.

Start VOG aanvraag Eindhoven

Via de gemeente

Voor het indienen van de VOG-aanvraag via de gemeente zult u een ingevuld VOG aanvraagformulier mee moeten nemen. Het formulier laat u van te voren invullen door de werkgever. Wij raden u aan om voordat u naar de gemeente gaat eerst een afspraak te maken. Doorgaans kan dit telefonisch of via de website of mail van de gemeente Eindhoven. Denk aan het meenemen van een geldig legitimatiebewijs en een pinpas of contant geld voor de kosten. Via gemeente zult u €41,35 moeten voldoen. Na de betaling zorgt een medewerker ervoor dat uw VOG-aanvraag bij Dienst Justis komt, waarna zij de screening starten. In de meeste gevallen kunt u de VOG binnen 4 weken thuis verwachten.

Terug naar FAQ

Binnen 1 minuut uw VOG aanvraag geregeld

Direct online uw VOG aanvragen zonder
afspraak of de gemeente?

Met meer dan 15 jaar ervaring in dienstverlening regelt VOGdesk.nl uw aanvraag veilig en snel.